🌞 𝐃𝐞𝐳𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐳𝐨𝐧𝐧𝐞𝐭𝐣𝐞: Jeroen Hoskens!

Jeroen Hoskens!

Jeroen is een gewaardeerde collega die altijd een stapje extra doet om zijn collega's te helpen. Met zijn technische kennis en achtergrond helpt hij klanten altijd goed op weg.  Sinds december 2017 is hij al onderdeel van het vaste Routeco-meubilair πŸ›‹

Hoe hem dat bevalt lees je hieronde
r:

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen Hoskens en werk inmiddels alweer zo’n 6,5 jaar bij Routeco. Ik ben getrouwd met Petra en heb 2 kinderen. Jurre is 10 jaar en Isa is 13 jaar.

Wij wonen in Reusel en hebben het daar goed naar ons zin. Verder ben ik leergierig en super fanatiek in alle soorten van spelletjes/sporten.

• Hoe ben je bij Routeco terecht gekomen?

Ik ben in 2017 bij Routeco terechtgekomen via Luc. Ik kende Luc namelijk via Combinatiebouw (later Mansveld-Combinatiebouw).

Luc was daar Projectmanager (2004-2005), waaronder ik toen werkte. Daar had ik de functie van werkvoorbereider/Eplan tekenaar.

Tussentijds ben ik ook weggeweest bij Combinatiebouw (Mansveld-Combinatiebouw). Dat ik bij Routeco ben uitgekomen is eigenlijk heel toevallig.

Op het moment dat ik op het punt stond om te willen vertrekken (Oktober/November 2017) bij Mansveld-Combinatiebouw, stuurde Luc mij net een LinkedIn bericht. Hier heb ik op gereageerd en ben toen in gesprek gegaan met Luc en Gerrit-Jan. Dit was positief, dus ben ik op 1 december 2017 bij Routeco begonnen!

• Wat voor functie heb je nu?

Mijn functie is ‘Interne Technical Sales’.

Doordat ik vroeger elektromonteur, bedradingsmonteur panelenbouw en werkvoorbereider/Eplan tekenaar panelenbouw ben geweest, kan ik deze kennis goed gebruiken in mijn functie.

• Wat vind je het leukst om te doen?

Het uitzoeken van technische ‘hardware’ vragen en dit communiceren aan de klant. Ook is het beheer van de Rockwell Software Portal een vaste taak voor me geworden.

• Wat hoop je nog te mogen doen?

Nog meer technische kennis ontwikkelen om zo nog ‘makkelijker’ de klanten te woord te kunnen staan.

• Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Afbeelding met buitenshuis, wiel, hemel, LandvoertuigAutomatisch gegenereerde beschrijving
In mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met het voetbal. Ik ben leider/trainer van het team van mijn zoon Jurre. Ook doe ik graag fietsen, zowel MTB als op de wielrenfiets.

Afbeelding met transport, buitenshuis, persoon, zweefvliegtuigAutomatisch gegenereerde beschrijving

Het merendeel zit ik op de MTB, omdat ik ook bij een MTB fietsgroep ‘de Antilopen’ zit.’s Avonds een leuke film of serie kijken is ook een van mijn favoriete vrijetijdsbesteding.

• Feedback voor Routeco?

Blijf goed communiceren naar de collega’s, zodat die ook op de hoogte zijn van wat er allemaal ‘in en rondom’ Routeco gebeurt. Er is niks zo vervelend als ‘overvallen’ worden met info, zonder dat daar op voorhand iets van gecommuniceerd is.

Verder zijn ze nu op de goede weg. 😊

Posted: 8-4-2024 13:39:57 by Sharon Scheepers | with 0 comments