Rockwell Automation - Prijsaanpassing 9 juni 2024

Geachte Klant,

Wij willen u informeren over een komende prijsaanpassing voor Rockwell Automation-producten.

Met ingang van 9 juni 2024 zal Rockwell Automation een prijsaanpassing doorvoeren.  De aanpassing varieert per catalogusnummer, technologie en catalogusprijslijst. Deze nieuwsbrief is bedoeld om u vooraf op de hoogte te stellen van de komende wijziging.

De nieuwe prijslijst kunt u hier opvragen: Rockwell Automation prijslijst 9 juni 2024

Neem contact op met uw Routeco of Rockwell Automation accountmanager voor specifieke informatie over de producten die u doorgaans aankoopt. Onze accountmanagers zijn opgeleid om u te helpen de meest kostenefficiënte oplossingen te kiezen en kunnen vaak producten en diensten aanbieden die uw totale automatiseringskosten verlagen en de productiviteit verhogen.

We weten dat onze klanten kwaliteitsproducten en -diensten van Rockwell Automation verwachten en we zijn vastbesloten om de komende jaren aan deze verwachtingen te blijven voldoen.

Overzicht prijswijzigingen vanaf 9 juni 2024:

• Hardware / Software prijzen wijzigen afhankelijk van de productgroep.
  • Er zijn enkele grotere prijswijzigingen als producten in de volgende categorieën vallen: Active mature, End of Life of Discontinued. De status van deze producten kunt u via deze link raadplegen: levenscyclus

Regels voor het plaatsen van bestellingen die strikt zullen worden toegepast:

• Orders zullen niet behandeld worden vanaf vrijdag 7 juni 13.00 uur tot maandag 10 juni 08.00 uur (inclusief webshop/digitale bestellingen).
  • Alle nieuwe bestellingen met een gevraagde leverdatum vóór vrijdag 7 juni 2024 worden geleverd tegen de huidige prijzen (ongeacht of we een deel/alle producten kunnen leveren vóór vrijdag 7 juni).
  • Voor nieuwe bestellingen met een gevraagde leverdatum na vrijdag 7 juni 2024 gelden nieuwe prijzen. Op/na 10 juni 2024 zullen herbevestigingen van bestellingen worden verzonden en van klanten wordt verwacht dat zij hun bestellingen overeenkomstig aanpassen.
  • Indien bestellingen vóór de bovengenoemde termijnen worden geplaatst en vervolgens worden gevraagd om de leveringstermijn van 7 juni te overschrijden, gelden nieuwe prijzen.
  • Alle goederen die op of na de uiterste datum in voorraad en beschikbaar zijn, zullen gedeeltelijk worden verzonden. Wij zouden het op prijs stellen als u ervoor zorgt dat de relevante collega's binnen uw organisatie van deze informatie op de hoogte worden gebracht.

Wij zouden het op prijs stellen als u uw collega's binnen uw bedrijf op de hoogte wilt stellen van deze informatie. Mocht u vragen hebben over de jaarlijkse prijsherziening van Rockwell Automation, de producten die u momenteel koopt of waarin u wellicht geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw accountmanager of een van onze medewerkers.

Heeft u zich al geregistreerd voor uw e-commerce account?

Hiermee verkrijgt u eenvoudig inzicht in uw beschikbare kortingen en speciale prijzen, live prijzen en beschikbaarheid van voorraad (inclusief die van Rockwell Automation), live orderstatus en nog veel meer voordelen!

U kunt hier inloggen of een account aanmaken.

Bent u niet de juiste persoon? Stuur deze informatie dan door naar de juiste collega's op de inkoopafdeling.

Wij danken u voor uw voortdurende zaken, wij zijn vastbesloten u de allerbeste producten, diensten en ondersteuning te blijven bieden.

Posted: 8/05/2024 8:03:22 by Gabriela Petre | with 0 comments