ThinManager® - Secure, Content, Delivery and Device Management

ThinManager® is wereldwijd marktleider in de automatiseringsbranche en biedt een volledig gecentraliseerd thin client- en remote desktop server-beheer. Ons unieke softwareplatform biedt veilige, gecentraliseerde visualisatie- en content delivery management oplossingen voor moderne industriële omgevingen.

Ervaar ongeëvenaarde flexibiliteit voor uw industriële netwerken door elke thin client, pc en mobiel apparaat centraal te beheren vanuit één krachtig softwareplatform.

ThinManager® Delivers

Met ThinManager kunt u de configuratie van eindgebruikersterminals en de levering van al uw gecentraliseerde applicaties en content aan deze terminals op eenvoudige wijze beheren.

Ease of Use

Met de configuratie op basis van wizards van ThinManager kunnen beheerders eenvoudig geavanceerde functionaliteit instellen voor eindgebruikersapparaten zoals pc's, thin clients en mobiele apparaten. ThinManager maakt het ook eenvoudig om de content die aan de terminal wordt geleverd aan te passen op basis van wie er is ingelogd en welke rol zij spelen in uw werkomgeving.

A Complete Solution

ThinManager is het enige platform dat zowel de serverzijde als de terminalzijde van moderne computernetwerken beheert en volledige server failover- en redundantieopties biedt om uw bronnen in een "always on"-status te houden, downtime te verminderen en uw Total Cost of Ownership te verlagen.

Contacteer ons!

Verkoop en technische ondersteuning