IXON kondigt Certified Distribution samenwerking aan met Routeco in Nederland

Overloon, 9 september 2018IXON is blij te kunnen aankondigen dat Routeco is geselecteerd als Certified Distributor in Nederland. Routeco’s huidige portfolio van industriële automatiserings- en control producten sluit naadloos aan op de alles-in-één IIoT oplossing van IXON. Samen zullen we hard werken om de exponentiële groei van IXON voort te zetten en om de positie als één van de grootste IIoT-oplossingen in Nederland verder te vestigen.

Het partnerschap is een win-winsituatie voor beide partijen. IXON kan haar gebruikers betere service bieden en Routeco kan voldoen aan de vraag van de markt naar IIoT-producten. We zijn ervan overtuigd dat onze gezamenlijke inspanning ten goede komt aan de Nederlandse markt.

IXON tekende onlangs het samenwerkingscontract met Routeco als Certified Distributor voor Nederland. "We waren op zoek naar een toegewijde distributeur voor Nederland die past bij de waarden en identiteit van IXON", zegt Willem Hofmans, CEO van IXON. "Routeco Nederland is een jong, gedreven en enthousiast team. Gecombineerd met hun schat aan ervaring en specifieke kennis van automatisering, maken wij een mooie stap vooruit in onze groei als het nummer één IIoT platform wereldwijd.”

Ook Routeco is verheugd dat IXON hen heeft geselecteerd als gecertificeerd distributeur. “We hebben hiermee een veelbelovende, toekomstbestendige formatie opgezet. IXON beantwoordt de vraag naar een complete cloudoplossing vanuit onze klantenkring, die voornamelijk uit machinebouwers bestaat. En wij kunnen op onze beurt een totaaloplossing bieden met de andere hoogwaardige producten en diensten uit onze portefeuille.” – Aldus Luc op den Buijsch, Country Director Nederland.

IXON and Routeco shake hands on new Cooperation.Luc Op den Buijsch, Routeco (links) en Willem Hofmans, IXON (rechts) schudden de hand op de nieuwe samenwerking.

Over Routeco

Routeco Nederland heeft zich in korte tijd ontpopt tot dé distributeur met hoge toegevoegde waarde op het gebied van toonaangevende industriële automatisering. Zij bedienen de Nederlandse markt als exclusief distributeur van Rockwell Automation (Allen-Bradley), tezamen met hoogwaardige producten en oplossingen van andere bekende fabrikanten. Routeco Nederland maakt deel uit van de Routeco Group, welke al meer dan 40 jaar bekend staat in Europa om haar competentie en betrouwbaarheid in de controle-en automatiseringsindustrie.

Over IXON

IXON is de veiligste en meest gebruiksvriendelijke industriële IoT oplossing voor machinebouwers. We helpen graag de wereld een productievere plaats te maken met een toekomstbestendige alles-in-één-oplossing. De robuuste en compacte IXrouter is naadloos geïntegreerd met het krachtige cloud-gebaseerde IXplatform. Maak je bedrijf toekomstbestendig door nieuwe bedrijfsmodellen te ontwikkelen, zoals pay-per-use en Service Level Agreements. Lever service op afstand, monitor je machine, stel waarschuwingen in en maak hoogwaardige datarapporten. Het is allemaal binnen handbereik in een eigen klantenportal.

Posted: 1-10-2018 10:41:26 by Sharon Scheepers | with 0 comments