FactoryTalk Optix Software

FactoryTalk® Optix™ is het resultaat van de samenwerking tussen Rockwell Automation en ASEM™, dat een nieuwe HMI toevoegt aan het visualisatieportfolio van Rockwell Automation.

FactoryTalk® Optix™ is ook het eerste HMI-product met cloudfunctionaliteit dat wordt gelanceerd als nieuwe additie aan het platform. De cloudfunctionaliteit van FactoryTalk Optix biedt gebruikers de mogelijkheid om gegevens op te slaan en te delen via de cloud, wat het gemakkelijker maakt om deze gegevens te gebruiken voor verschillende doeleinden. Bovendien kan de cloudfunctionaliteit ook helpen om de samenwerking tussen afdelingen te verbeteren en om een efficiënter gebruik te maken van de beschikbare middelen. Bekijk hieronder de promovideo:

FactoryTalk Optix is ​​ontworpen om processen, efficiëntie en producten, diensten en resultaten te verbeteren met behulp van een schaalbaar, modern platform.

Een van de belangrijkste voordelen van FactoryTalk Optix is de mogelijkheid om real-time gegevens te verzamelen en te analyseren vanuit verschillende bronnen binnen een bedrijf. Dit kan helpen om problemen snel te identificeren en te corrigeren en om de prestaties van het bedrijf te verbeteren. Bovendien biedt het platform een visuele weergave van de gegevens, wat het gemakkelijker maakt om trends en patronen te identificeren en om beslissingen te nemen op basis van deze informatie.

FactoryTalk Optix biedt ook een aantal andere nuttige functionaliteiten, zoals het beheren van productieorders, het bewaken van de naleving van veiligheidsprocedures en het beheren van werknemers- en middelenallocatie. Dit alles kan helpen om de efficiency en productiviteit van een bedrijf te verhogen en om de kosten te verlagen.

Posted: 10-1-2023 09:37:48 by Sharon Scheepers | with 0 comments