Allen-Bradley Armor PowerFlex Drives

Armor PowerFlex Drives

Ben je op zoek naar een drive die voldoet aan je meest veeleisende toepassingen? De Armor™ PowerFlex® 35-serie On-Machine™-aandrijvingen zijn een nieuwe generatie On-Machine™-motorbesturingsoplossingen die je daarbij kunnen helpen. Ze bieden geïntegreerde gigabit dual-port EtherNet/IP™, diverse motorbesturingsopties, flexibele montageopties en hardware- en netwerkveiligheidsfuncties. Ze zijn geïntegreerd met Logix- en Studio 5000®-ontwerpsoftware voor uitzonderlijke prestaties en gemak.

Deze drives bieden een geïntegreerde, bijna-motorische, pre-engineered oplossing die is ontworpen voor zware omgevingen waar een kortere installatietijd en lagere kosten het belangrijkst zijn. Armor PowerFlex-drives combineren een geïnnoveerd ontwerp dat de installatiekosten, installatietijd en ongeplande stilstandtijd vermindert. Het vervangt meerdere componenten door één geïntegreerde motorbesturingsoplossing.

Armor PowerFlex Drives

Ontdek een nieuwe generatie On-Machine Drives

Met Armor PowerFlex drives hebben we on-machine motorbesturing naar een hoger niveau getild. Slim, veilig, zeker en eenvoudig - Armor PowerFlex-drives zijn een schaalbare oplossing die is ontworpen om aan je toepassingsbehoeften te voldoen.

Deze On-Machine-oplossing is een gedecentraliseerde benadering van het ontwerp van apparatuur die de uitdagingen van kastgebaseerde oplossingen voor OEM's en eindgebruikers helpt verminderen.

Waarom zou een OEM kiezen voor deze On-Machine oplossing?

Kies een Armor PowerFlex-aandrijving On-Machine oplossing om:

• De engineeringtijd te verminderen en de integratie aanzienlijk te versnellen.
  • De installatietijd te verkorten dankzij flexibele montagerichtingen en snel aan te sluiten kabels.
  • Snellere installatie en inbedrijfstelling dankzij de intuïtieve gebruikersinterface
  • Machinegebruik te maximaliseren met realtime gegevens die beschikbaar zijn voor de onderneming
  • Combineren van netwerk- en bekabelde veiligheid in één product

Wat levert het mij als eindgebruiker op?

Deze Armor PowerFlex drive and On-Machine solution:

• Biedt een eenvoudigere, meer modulaire benadering van machineontwerp die de totale kosten verlaagt.
  • Verplaatst besturing en hardware uit de kast en dichter bij de toepassing, wat vloerruimte bespaart en de implementatietijd tot een minimum beperkt.
  • Biedt snel aan te sluiten technologie voor snelle installatie en onderhoud van het ontwerp, wat de productiviteit en flexibiliteit ten goede komt
  • Biedt een ecologisch robuust ontwerp dat helpt het risico op storingen te verminderen

Lees meer over hoe Armor PowerFlex-aandrijvingen een ontwerp zonder kast mogelijk maken:
Ontdek het hier

Duurzaamheid en veiligheid ingebouwd in het ontwerp

Uw apparatuur schoon houden is een must in smerige omgevingen. Armor PowerFlex-aandrijvingen zijn ontworpen om bestand te zijn tegen het afspoelen van water, zodat ze geschikt zijn voor uw meest veeleisende toepassingen. Onze slimme, veilige en eenvoudige functies houden daar niet mee op. Geïntegreerde netwerkveiligheid in Armor PowerFlex-aandrijvingen helpt uw machineontwerp te vereenvoudigen en redundantie van onderdelen te minimaliseren.

Posted: 14-12-2022 13:54:24 by Sharon Scheepers | with 0 comments