Coming soon: IXON Cloud 2

The next generation IIoT platform

In de loop der jaren hebben jullie IXON geïnspireerd met jullie drive voor innovatie. Met jullie feedback is IXON Cloud 2 ontwikkeld - verfijnd in vele opzichten zonder de kenmerkende gebruiksvriendelijkheid te verliezen.

Het vermogen o

Join the IIoT revolution

Houd me op de hoogte

Wees als eerste op de hoogte van de lancering van
IXON Cloud 2 en meld je aan voor e-mail updates.

Het veran bij zijn

De kracht van IXON Cloud 2

Het complete platform voor al jouw behoeften op het gebied van machineservice en -onderhoud. Vernieuwd en herzien voor een betere samenwerking, toekomstige groei en snellere ontwikkeling. De vernieuwde IXON Cloud is op vele manieren verfijnd om gebruikers meer vrijheid te geven om het platform aan te passen en in te richten, zodat het optimaal aansluit bij hun specifieke behoeften.

Overzichtelijke interface

Stem het platform af op de specifieke behoeften en vaardigheden van de verschillende soorten gebruikers, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun eigen taak. Geen afleiding meer door ontoegankelijke functionaliteiten of onnodige informatie.

Alles voor effectief samenwerken

Het vermogen om efficiënt samen te werken vormt de kern van IXON Cloud 2. Meer nog dan bij zijn voorganger. Het samenbrengen van industriële machines, data en mensen, terwijl je de volledige controle houdt over wie wat kan zien en doen.

Alles op maat

We kunnen aan meer dan 90% van de behoeften van de gebruikers voldoen met gestandaardiseerde oplossingen. Maar om de laatste klantspecifieke wensen te vervullen, is vaak maatwerk nodig. Daarom biedt het vernieuwde platform nog meer mogelijkheden om naar wens te personaliseren.

Wat is nieuw?

Alles wat je moet weten over IXON Cloud 2.

Intuïtieve interface

De nieuwe gebruikersinterface voorkomt afleiding, brengt mensen, machines en gegevens dichter bij elkaar en stelt gebruikers in staat om te doen waar ze goed in zijn.

De Portal, Fleet manager en Admin sectie brengen de focus op je dagelijkse taken. Ze zijn verrijkt met slimme verbeteringen voor eenvoudiger beheer van apparaten, aanpassing en instellingen.

Belangrijkste kenmerken:

• Afzonderlijke omgevingen voor machinetoegang, portaalbeheer en maatwerk
  • Verbeterde zoekfunctie en filtering voor machines en gebruikers
  • Publiceer eenvoudig je eigen machine app

Geavanceerd gebruikersbeheer

Ontdek de combinatie van eenvoudige samenwerking met veelzijdige configuratiemogelijkheden. Krijg volledige controle over je machines met rolgebaseerd gebruikersbeheer.

Definieer je eigen rollen en stel rechten in op alle niveaus.
Je configureert de behoeften van je engineers en klanten.

Belangrijkste kenmerken:

• Eenvoudig onderscheid maken tussen klanten, partners en serviceteams
  • Definieer rollen en stel rechten in op alle niveaus
  • Mogelijkheid tot het toepassen van 2-factor-authenticatie

Het vermogen o

Join the IIoT revolution

Wees als eerste op de hoogte van de lancering van IXON Cloud 2
en meld je aan voor e-mail updates.

Het veran bij zijn

Posted: 13/01/2021 7:55:16 by Sharon Scheepers | with 0 comments