Allen-Bradley® ASEM™ 6300 Industriële monitoren

asem-6300-(1).PNG

De Allen-Bradley® ASEM™ 6300 (voorheen VersaView 6300) is een compleet portfolio van open architectuur industriële pc's, thin clients en monitoren. Deze brede en  aanpasbare lijn biedt de flexibiliteit die u nodig hebt om te voldoen aan uw  specifieke prestatie-eisen.

Deze productfamilie is een solide match voor klanten die een krachtige Human Machine Interface (HMI) oplossing voor industriële omgevingen nodig hebben.

Door volledige integratie met de FactoryTalk® View SE- en FactoryTalk View ME-software, zorgt het voor naadloze assimilatie binnen uw faciliteit.

De ASEM 6300M industriële monitor bevat een tien-punts multitouch scherm dat ook met handschoenen kan worden bediend. De aanraakschermen zijn vooraf gekalibreerd, zodat herkalibratie niet nodig is. Deze monitoren zijn geoptimaliseerd om te werken met de ASEM 6300 computer en thin client portfolio voor visualisatie, onderhoud, controle of informatie computing oplossingen.

Ontwerpoverwegingen worden steeds belangrijker in de machinebouwerswereld. Low Profile bezels op breedbeeldschermen en monitoren zorgen voor die ultramoderne look om deze apparatuur visueel
te onderscheiden van de massa. Bovendien heeft ASEM 6300M verschillende ontwerpopties beschikbaar waardoor deze robuuste productfamilie een goede keuze is voor elke fabrieksomgeving.

Kenmerken en Voordelen
  • Biedt tot volledige High Definition (FHD) resolutie met een 16 miljoen kleuren LED backlight display in verschillende formaten en beeldverhoudingen van 10,1" tot 24"
  • DVI- en DisplayPort-ingangen zijn beschikbaar op alle monitoren
  • Paneelbevestigingsvarianten in standaard en breedbeeldformaten